Z okazji przypadającej w tym roku dwudziestej rocznicy powstania atari.area ogłaszamy konkurs - drugą edycję 6502 Compo. Tym razem zasady nie ograniczają uczestników do przygotowywania prac na Atari 8-bit - w rywalizacji mogą brać również twórcy prac na "duże" Atari, a także konsole. Oczywiście pozostaje limit wielkości nadesłanego programu, muzyki lub grafiki, ale zależy on od platformy.
Oczywiście, tak jak w poprzedniej edycji można przesyłać dowolne typy prac. Może to być gra, program demostracyjny, muzyka, czy też obrazek. Liczymy na Waszą kreatywność.
W konkursie może wziąć udział każdy, kto jest zarejestrowanym uzytkownikiem atari.area oraz zastosuje się do poniższego regulaminu:
Prace nadsyłamy dla wszelkich platform Atari, limit objętości dla 8-bitowców to 6502 bajty, dla 16/32-bitowców oraz konsoli Jaguar: 68000 bajtów.
Prace kodowane:
Program musi się uruchamiać i działać na fabrycznym komputerze Atari 65XE / 800XL, fabrycznym komputerze Atari 520ST lub fabrycznej konsoli. Nie może WYMAGAĆ żadnych rozszerzeń do uruchomienia się i działania. Rozszerzenia mogą być wykorzystywane do zwiększenia atrakcyjności, ale trzeba opisać wymagania w pliku dołączonym do pracy.
Muzyka:
Dozwolone są wszelkie formaty, jak również pliki wykonywalne. Jeśli używasz swojego trackera i nie jest on dostępny do pobrania, prześlij plik wykonywalny.
Grafika:
Dozwolone są wszelkie formaty, jak również pliki wykonywalne. Jeśli używasz swojego programu graficznego i nie jest on dostępny do pobrania, prześlij plik wykonywalny.
Konsole do gier:
Prześlij plik, wraz z nazwą emulatora, na którym praca była testowana, tak aby osoby, które nie posiadają danego sprzętu mogły go obejrzeć przynajmniej w trybie emulacji.
Ogólnie:
Do każdego pliku musi zostać dołączony plik tekstowy opisujący autora (autorów), wymagania oraz adres umożliwiający kontakt z autorem (autorami). Niedozwolone jest umieszczanie w pracy tekstu, który umożliwi identyfikację autora (autorów) z wyjatkiem ewentualnych gier, intr i dem. Nazwiska (pseudonimy) autorów zostaną ujawnione po opublikowaniu wyników.
Prace biorące udział w konkursie nie mogą być upublicznione przed rozpoczęciem głosowania. Niedozwolone jest przesyłanie po deadline poprawionych plików z błaganiem o podmienienie "bo się mi tutaj błąd znalazł i wstyd będzie". Sprawdź najpierw 3 razy przed wysyłką. Deadline (ostateczny czas przyjmowania prac to 31 stycznia 2019 r.). Prace przesyłamy na adres daniel.kozminski@gmail.com.
Głosowanie rozpoczyna się 1 lutego 2019 r. Każdy może zagłosować tylko raz przyznając ulubionej pracy odpowiednią liczbę punktów (od 0 do 10). Głosowanie polega na wybraniu z menu odpowiedniej liczby punktów przy wybranej pracy i naciśnięcie przycisku ZAGŁOSUJ. Można jednocześnie zagłosować na wiele prac, lub tylko na jedną. Prace kodowane mogą uzyskać dodatkowe 10% punktów jeśli do przesłanego archiwum dołączone zostaną źródła (wraz z wszystkimi plikami wymaganymi do kompilacji). Bonus zostanie doliczony po zakończeniu głosowania. Głosowanie kończy się 14 lutego, a wyniki zostaną opublikowane następnego dnia.
Treść regulaminu nie podlega dyskusji i żadne propozycje nie będą uwzględniane
Komisja:
Nad poprawnością konkursu pieczę trzyma Komisja Gier i Zakładów w składzie:
Chcesz znaleźć się na tej liście? Zaoferuj jakiś drobiazg, który będzie przeznaczony na nagrody!
Pobierz prace z 6502 Compo vol. 2
Pierwsza trójka prac z 6502 Compo vol. 1